founder since 2011 English Language SK Lesson Plan Project



Salam sejahtera.

Ramai pula yang pm tepi, tengah, wasap , emel dan lain2 berkenaan Lesson Plan Project BI ini.
 Untuk makluman anda yang baru follow MD dan projek LP ni, MD memang ada satu blog asal yang sharing banyak perkara  dibina pada 2011. Blog Sharing Is Caring , blog asal perkongsian MD. Malangnya...atas beberapa masalah sistem, blog tersebut tak boleh dilayari lagi. Di situ, setiap tahun MD ada sharing, bahan yang membantu cikgu2 BI disamping nota-nota study PPG 2011-2015. Memang sedih sanggattt....but LIFE must go on...oleh itu, terbinanya blog ini. Mudah nak ingat kan? Order lesson plan bi :)
silakan share dengan rakan2 guru yang memerlukan...ok
(sebab ada cikgu takde fb so boleh google blog ni...ya)

2015 PROMO BLOG LAMA
Ya,  MD yang menjadi founder project ini yang pada asalnya hanyalah idea dan impian untuk membantu rakan-rakan guru BI, especially yang bukan opsyen yang TERPAKSA mengajar BI.
Untuk projek ini , seramai 88 orang guru BI seluruh Malaysia YANG MEMBANTU DAN MEMBERIKAN SOKONGAN dan USAHA menghasilkan LP terbaik..KBSR.
Pada waktu itu, tekanan mengenai syllabus baru KSSR, sistem PBS, kerja2 file, belajar PJJ tidak termasuk faktor-faktor seperti masalah keluarga,kesihatan dan sebagainya.(You name it)

Ya memang betul, kami caj sedikit untuk memberikan servis DAILY LESSON PLAN COMPLETE SETAHUN DENGAN BBM,WORKSHEETS ETC, TERMASUK BANK SOALAN. kepada anda ini sebagai TOKEN dan servis untuk kerja-kerja dan dana kebajikan. Ini juga untuk menampung kos sewa ruang clouds untuk data dalam dropbox, google drive, bayaran internet, bil elektrik, telefon call/sms/ dan sebagainya. TIADA YANG PERCUMA.

Nak percuma???...Cikgu boleh buat sendiri atau kumpul sendiri yang free kat internet. Tiada masalah jika tak nak guna LP kami..cikgu2 boleh buat sendiri...Itu tanggungjawab sbg guru yang mendapat gaji...yang UTAMA kena ada LESSON PLAN...atau anda boleh dikenakan penalti rm500/sehari JIKA kantoi tak buat LP...tak caya?? Tanya GB.

SEBENARNYA...Ini memang projek gila yang MD buat...Apatah lagi...Ia menuntut banyak pengorbanan MASA, TENAGA,STRESS, KOMITMEN ..rambut gugur dan pelbagai tekanan lain untuk menyiapkan project ini sebagaimana adanya. Waktu itu, idea ni memang kena KECAM la....ramai nak FREE..tapi sape nak LAYAN?...selfish...mcm2 perangai...padahal kita sesama guru ni cuba memudahkan dan membantu dengan servis ini...Memang anda BAYAR...Tapi kalau MD tak nak jual...anda tak boleh beli..kan??
Hargai susah payah kami... jika benar kami nak JUAL....Ini bukan HARGANYA.......Its PRICELESS! 
(kalau nak beli barang lain yg #MDG jual...boleh deal)

Pastinya anda TAK TAU apa yang kami telah korbankan untuk project lp ini. Jadi...jika nak servis lebih...sila BAYAR LEBIH..Booleeehh??
 Tapi mengenangkan anda adalah kawan-kawan dan rakan2 guru juga. Cukuplah dengan NILAI SERVIS yang kami TAWARKAN... RM30(y1-y5 LP) hingga RM40 (y6 LP) untuk KERJA SETAHUN. Malah...beli SEKALI...boleh guna SAMPAI PENCEN!   <--kalau silibus TAK TUKAR la.
Lagi satu...jangan nak request macam2...cuba anda sendiri yang buat and put yourself into my shoes...Do you have any feelings??

Apa pun MD nak ucapkan terima kasih kerana menggunakan LP ini, anda menjadikannya lebih baik dan aplikasikannya untuk membantu PdPc di dalam kelas. TERIMA KASIH di atas setiap MOTIVASI dan sokongan.

Sebagai manusia biasa,... time mood ke laut tu..biasa..MD pantang kalau tanya soalan sama jika semua info MD dah bagi secukupnya....MD juga nak minta maaf jika tidak mampu untuk memenuhi permintaan setiap orang...rasanya editable LP ini..anda boleh edit untuk sesuaikan dengan KEHENDAK anda....namun TIDAK DIBENARKAN utk menjual atau jadi orang tengah pula...carilah keberkatan dalam mencari rezeki...Semoga project LP ini..dapat membantu anda dan guru2 yang memerlukan.

SALAM SAYANG
MD

 keywords:

 DAILY LESSON PLAN COMPLETE SETAHUN DENGAN BBM,WORKSHEETS ETC, TERMASUK BANK SOALAN
kecuali CEFR Year 1 and 2 Super minds (2018) PERLU SUBSCRIBE


 NILAI SERVIS yang kami TAWARKAN... RM30 (each LP Y1 to Y5) hingga RM40(Y6 only) untuk KERJA SETAHUN. Malah...beli SEKALI...boleh guna SAMPAI PENCEN!   Berbaloi (mengikut terma dan syarat)




<click>FREE SAMPLE YEAR 3 WITH BBM AND WORKSHEETS







BERMINAT? SILA ISI FORM ORDER LESSON PLAN UNTUK SEKOLAH RENDAH


Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

FREEBIES: Sample Lesson Plans BI SK Year 1 to Year 6

Year 2 CEFR: Unit 5 Free time - Very Hungry Caterpillar Lesson Plan

YEAR 1 Topic FRIENDS CEFR Super Minds Sample Lesson Plan